هر آنچه که باید درباره الکسا آمازون بدانید
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت در مشهد آیا درپی این میباشید که بتوانید آنالیزی نسبت به تارنما های رقیبانتان داشته باشید؟ 

سایت alexa.com یکی‌از وب سایت های بسیار دارای اعتبار جهانی می‌باشد که می‌تواند آمار جامع و دقیقی از اخلاق و رفتار یوزرها به شما نشان بدهد.
الکسا یک کدام از موسسات متعلق به آمازون amazon.com هست که یکی هدف ها این تارنما گردآوری داده ها تارنما و ترافیک آن و در سود از نگاه تعداد بازدیدها میباشد الکسا آمازون با در حیث تصاحب کردن الگوریتم ها و معیارهایی وبسایت ها را از لحاظ معیار بازدید صفحه های آن‌ها جايگاه بندی میکند و از طرفی داده ها مفیدی درمورد خوی مخاطبین صفحه ها ارائه می‌دهد.
از طرفی هر چقدر در جایگاه بندی تارنما ها سکو شما در حدود عدد یک باشد این مضمون‌ را میرساند که وب سایت خوب و لبریز بازدیدی را دارید.
این وب سایت یکی شایسته ترین خدمات برای اینترنت مسترها و متخصصان بهینه سازی است که با یاری داده ها الکسا پروژه هایشان را تهیه نمایند.
در بالا ورژن اول الکسا به طور نصبی بود و فورا سپس به صورت نوار ابزاری که بالای مرورگر قرار میگیرد به کار گیری میشد و به طور به دیتای وب سایت ها دسترسی پیدا میکرد و آنهایی که ترافیک بیشتری را داشتند به ترتیب از بالا به ذیل لیست می‌کرد.

بهبود جايگاه وب سایت در الکسا آمازون


البته در هم اکنون حاضرهمانطور که گفته شد علاوه بر جايگاه بندی تارنما ها، الکسا گروه ای از ابزار های دیجیتال مارکتینگ همچون سرویس ها بهینه سازی را عرضه می نماید که مانند گوگل آنالیتیکس کار می نماید.
الکسا آمازون معدل تعداد بازدیدکنندگان وبسایت ها را می سنجد و هر تارنما را تنها در برهه زمانی 3 ماه گزینه باز بینی قرار میدهد.
این منزلت بندی از یک تا سی میلیون می‌باشد و هر وبسایتی که در پهنا این 3 ماه بازدیدی نداشته باشد درین رنکینگ قرار نخواهد گرفت.
این را بدانید که هرچقدر به قله نمودار نزدیک خیس می‌شوید ارتقا جايگاه بسیار مشقت بار خیس می گردد برای مثال بالابردن تارنما از سکو 50 به 40 به مراتب خیلی دشوار خیس از رساندن آن از 25 میلیون به 20 میلیون می‌باشد.
با این حالا عواملی در گزینش و بالا بردن جايگاه الکسا نقش اصلی را دارا هستند که بر مبنای آمار سه ماه قبل معقول می شوند.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: